Algemene Ledenvergadering op 26 april

• 7 april 2024

De Vereniging Vrienden van Museum Arnhem houdt haar Algemene Jaarvergadering op 26 april 2024 in zaal ELF van Museum Arnhem. Na de vergadering houdt conservator Emma Buijs een lezing over het oeuvre van Klaas Gubbels. Klaas wordt dit jaar 90 jaar oud en ter gelegenheid daarvan heeft Museum Arnhem een tentoonstelling ingericht met zijn werk.

Het programma ziet er als volgt uit:
10.00  … 10.15 uur
Inloop: Museum Arnhem gaat speciaal voor de vrienden een uur eerder open.
10.15  … 11.00 uur
De ALV wordt gehouden in zaal ELF van het museum.
11.00  … 11.30 uur
Na de ALV zal Emma Buijs, conservator van de tentoonstelling over Klaas Gubbels, een lezing houden over zijn werk.
11.30  … 11.45 uur
Museum Arnhem heeft het werk De Geleerden van Carel Willink weten te verwerven met een door de ALV goedgekeurde bijdrage van € 30.000 van de VVMA. Het werk is te bezichtigen in de eerste zaal van het linker gedeelte van het museum.
12.00 uur
Op de omloop van de Koepel wordt als afsluiting koffie en thee geserveerd.

Nadien kunnen de vrienden individueel de tentoonstelling bezoeken met gebruikmaking van de museumkaart of vriendenpas.

Bekijk hier de vergaderstukken: