JA, ik word vriend

Vul onderstaand formulier in om lid te worden van de Vereniging Vrienden Museum Arnhem en profiteer direct van het lidmaatschap!

Met vrienden naar...
[Vriend worden]

Waarom en hoe?

Als lid van Vereniging Vrienden Museum Arnhem (VVMA)

• Maak je deel uit van een netwerk van leuke mensen die net als jij van kunst houden.
  • Word je als eerste uitgenodigd voor exposities in Museum Arnhem
  • Krijg je onbeperkt toegang tot Museum Arnhem
  • Kun je deelnemen aan exclusieve excursies, lezingen en rondleidingen.
  • Blijf je via de nieuwsbrief op de hoogte van wat er gebeurt in Museum Arnhem
  • Krijg je 20 procent korting op eigen publicaties van Museum Arnhem.

Daarnaast steun je met je vriendschap Museum Arnhem financieel. De VVMA draagt geregeld bij aan de aankoop van een kunstwerk, uitgave van een catalogus of een restauratie en heeft de realisatie van de beeldentuin mogelijk gemaakt. Zo lever je een bijdrage aan het culturele klimaat in Arnhem en omstreken.

Hoe wordt je Vriend?

> Vul het antwoordformulier hiernaast volledig in (Of stuur een mail met je gegevens en gewenste lidmaatschapsvorm naar vvma.secretariaat@museumarnhem.nl)

> En maak het aangegeven contributiebedag over op rekeningnummer
NL15INGB 0000 4217 00 t.n.v. Vereniging Vrienden Museum Arnhem, onder vermelding van de lidmaatschapsvorm.

Het lidmaatschap gaat in na ontvangst van de aanmeldingsgegevens én het gekozen contributiebedrag

N.B. Het zelfde rekeningnummer kan ook worden gebruikt voor donaties aan de vriendenvereniging.

*De VVMA is uiteraard een culturele ANBI.