Gezocht: nieuw bestuurslid

• 17 maart 2023
Afbeelding van Dirk Wouters via Pixarbay

Op de Algemene Ledenvergadering die gehouden wordt op 6 april in Café Pierre, startend om 19.30 uur, neemt de VVMA afscheid van bestuurslid Paulien Ariëns. Zij is dan 8 jaar bestuurslid geweest en moet statutair aftreden. Paulien blijft natuurlijk wel Vriend van Museum Arnhem.

Het bestuur is op zoek naar een Vriend die de vacature die ontstaat na het vertrek van Paulien, zou willen opvullen.

Ben jij vanaf april 2023 het nieuwe bestuurslid van de VVMA, met als functie lezingen en rondleidingen?

Een functie bij een bestuur heeft altijd een kop en een staart. Ook bij de VVMA. Bestuurslid ben je voor 4 jaar, met verlenging van weer 4 jaar. Dan is het de beurt voor een opvolger – en ben je erg voldaan over datgene wat je hebt kunnen doen voor de vriendenvereniging.

In april 2023 draagt Paulient het stokje over.

Maar aan wie?

• Ben jij ook één van de vele mensen die in hun ‘vrije’ tijd iets willen doen voor de Vrienden van Museum Arnhem?
  • Vind je ook dat een vriendenvereniging voor een museum onmisbaar is en houd je ervan in een team te werken dat zich inzet als ambassadeur van het museum?
  • Houd je van musea, sta je dicht bij Museum Arnhem en wil je actief meedenken in het besturen van de VVMA (in het algemeen), maar vooral ook contacten leggen met onze contactpersoon van het museum en met de conservatoren, naar aanleiding van een tentoonstelling om een rondleiding of lezing te organiseren?
  • Dan is deze functie in het bestuur zeker iets voor jou.
  • Want je hebt de vriendenvereniging hoog in het vaandel en je wilt meer weten van ons en een gesprek lijkt je zinvol.

Hoeveel tijd dit vergt? Twee tot vier uur per week. Soms wat meer in de week, soms helemaal niets in een week.

Schroom niet, we kijken naar je uit. Stuur Paulien Ariëns een e-mail voor meer informatie en/of een afspraak: vvma.lezingen@museumarnhem.nl  (of  vvma.secretariaat@museumarnhem.nl)