Gezocht: bestuurslid

• 16 december 2022
Afbeelding van Dirk Wouters via Pixarbay

Het bestuur van de VVMA is op zoek naar een nieuw bestuurslid, Paulien Ariëns gaat in april 2023 het bestuur verlaten. Ze heeft acht jaar in het bestuur gezeten en was – naast de gedeelde bestuurstaken – primair verantwoordelijk voor de lezingen en rondleidingen van de VVMA. Statutair moet zij in april aftreden.

• Ben jij ook een van degenen die in hun ‘vrije’ tijd iets willen doen voor de Vrienden van Museum Arnhem?
  • Vind je ook dat een vriendenvereniging onmisbaar is voor een museum en houd je ervan om in een team te werken dat zich inzet als ambassadeur voor het museum?
  • Houd je van musea, sta je dicht bij Museum Arnhem en wil je actief meedenken in het besturen van de VVMA (in het algemeen) maar vooral ook contacten leggen met onze contacpersoon van het museum en de conservatoren, om bijvoorbeeld naar aanleiding van een tentoonstelling een rondleiding of lezing te organiseren?
  • Dan is deze bestuurfunctie zeker iets voor jou?

Heb je belangstelling? Neem dan contact op met Paulien, via mailadres vvma.lezingen@museumarnhem.nl