Workshop Brief aan de samenleving

• 1 februari 2024

Durf jij je eigen oordelen onder ogen te zien? Ontdek het in de creatieve inloopworkshop Brief aan de samenleving.

In de tentoonstelling Tolerance Test word je uitgedaagd om anders naar mensen, meningen en oordelen te kijken. Na de tentoonstelling kun je deelnemen aan creatieve workshop Brief aan de samenleving, waar je met Mara van Cactus Prikkelt zelf een brief gaat schrijven aan iemand die je nog niet kent of iemand waar je vragen aan hebt. De workshop duurt 15 tot 45 minuten.

Praktische informatie

Wanneer? Elke vrijdag (13.30 … 16.00 uur) van 26 januari tot en met 19 april 2024 (met uitzondering van 22 maart)
Waar? Studio, Museum Arnhem
Voor wie? Voor kinderen vanaf 9 jaar en volwassenen
Kosten? Deelname is gratis. Als je ook de tentoonstelling Tolerance Test wilt bezoeken, dien je een entreeticket voor het museum te kopen.
Deelnemen? Aanmelden is niet nodig; je kunt op eigen gelegenheid aansluiten.

(foto: Suzanne Valkenburg)