Veerkracht

• 2 augustus 2023

Speciaal voor de tentoonstelling ‘Tussen grenzen’ heeft hiphopartiest Sidney Shane (Sidney Shane Monkau) samen met jongeren uit de wijk en van het voetbalteam van Presikhaaf University het nummer ‘Veerkracht’ gemaakt!

Presikhaaf University is een jeugdorganisatie die zich inzet voor gelijke kansen voor jongeren en talentontwikkeling in de Arnhemse wijk Presikhaaf. Onder begeleiding van Sidney hebben de jongeren gewerkt aan hun zang- en schrijfskills. Tijdens de bijeenkomsten spraken ze over het onderwerp van de expositie en over het oprekken van je eigen grenzen bij het vinden van je passie.

De videoclip, in combinatie met foto’s, is gratis te zien in De Koepel van het museum.

Sidney Shane en Presikhaaf University: Jayden, Rivalinho, Nigel, Justin, Santiago, Jorchino Groenemeijer, Nehkomi Veldt en Rudyamno Watchman