Feestelijk sluitingsweekend How Dare You Make Me Feel This Way

• 2 mei 2023

De tentoonstelling ‘How Dare You Make Me Feel This Way’ wordt feestelijk afgesloten met een weekend vol mooie activiteiten.

Ontdek in de online kunstenaarslezing van vrijdag 12 mei (19.30 … 21.00 uur) hoe kunstenaars Ada M. Patterson, Dean Hutton en Carly Rose Bedford te werk gaan. Laat je daarnaast in het panelgesprek van zaterdag 13 mei (14.00 … 16.00 uur) door de samenstellers meenemen in de totstandkoming van de tentoonstelling. Of bezoek samen met Storm, een van de samenstellers, en projectleider Julius de expositie tijdens de rondleiding (12.00 … 13.00 uur) van zondag 14 mei.

Deelname aan al deze activiteiten is gratis. Alleen bij de rondleiding geldt dat je ook in het bezit dient te zijn van een museumticket. Vergeet je van tevoren niet aan te melden via info@museumarnhem.nl.

Lees meer en meld je aan