Primeur

• 18 december 2022

Deze keer hebben we een primeur in onze column:  op 12 januari 2023 kunnen Vrienden voor het eerst aanschuiven aan een heuse Stamtafel in Café Pierre. Speciaal voor Vrienden!

De komst van De Vaandeldrager, een meesterwerk van Rembrandt, naar Museum Arnhem is een ander hoogtepunt. Ook dat zal in januari plaatsvinden. En ook hier kunnen Vrienden profiteren van extra voordelen.

Ook nieuw: onze Vrienden-website, die sinds de heropening van het museum in mei ‘live’ is, wordt vanaf komend jaar het belangrijkste informatiekanaal voor de VVMA. De digitale nieuwsbrief blijft elke maand verschijnen, maar bevat dan alleen verwijzingen naar berichten op de site. www.vriendenmuseumarnhem.nl staat vol nieuws, tips en achtergrondverhalen, ook over andere culturele evenementen in de regio.

Op de komende ALV zullen we meer vertellen over de toekomstplannen. We hebben daarover nu al gesprekken met een aantal Vrienden. Tijdens de ALV zal ook het Concept Beleidsplan aan bod komen.

Bruno Heemskerk,
vvma.voorzitter@museumarnhem.nl