Performance  I’m Listening

• 11 september 2023

Op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober draait pianist Marnix van de Poll met I’m Listening de rollen om in Museum Arnhem. Marnix is als pianist dit keer toehoorder van museumbezoekers en deze bezoekers zijn zijn gasten. Met verbindende muzikale improvisaties als resultaat.

Marnix voert één-op-één gesprekken met bezoekers die op dat moment zijn gasten zijn. Aandachtig luisterend en zonder oordeel beantwoordt Marnix elk gesprek rechtstreeks met een muzikale improvisatie. Wil jij graag een van deze gasten zijn? Hieronder lees je hoe je je hiervoor kunt aanmelden.

Andere bezoekers kunnen meeluisteren via hoofdtelefoons – alsof je bij een live podcastopname aanwezig bent. Hiervoor hoef je je niet aan te melden.

Over I’m Listening
I’m Listening is een performance in een museale context. Een persoonlijk gesprek tussen artiest en bezoeker in een tijd waarin vertraging, verbinding en nabijheid zo belangrijk zijn. Door luisteren tot kunst te verheffen, laat I’m Listening je ervaren hoe je door simpelweg te luisteren tot meer diepgaande relaties kunt komen; met andere mensen en de wereld om je heen.

Wanneer?
 Zaterdag 30 september en zondag 1 oktober, doorlopend van 11.15-16.30 uur
Waar? Zaal ELF Museum Arnhem
Kosten? Deelname is gratis in combinatie met een museumticket.
Deelnemen? Wil jij graag een van de bezoekers zijn die met Marnix in gesprek gaat? Meld je hiervoor dan van tevoren aan bij Sander Heezen via sander@crazyinitiatives.nl. Wil je graag komen meeluisteren? Hiervoor hoef je je van tevoren niet aan te melden; je kunt op elk gewenst moment tussen 11.15 en 16.30 uur aanschuiven.

foto’s: Ruben Visser