Merel Jansen schildert op zaal

• 23 april 2024

Benieuwd hoe een kunstenaar te werk gaat? Merel Jansen maakt tijdens de eerste week van de tentoonstelling Naar eigen hand haar werk af op zaal en geeft een uniek kijkje achter de schermen tijdens haar maakproces.

Museum Arnhem heeft vier talentvolle kunstenaars gevraagd om in de tentoonstelling Naar eigen hand te reageren op het werk van Klaas Gubbels. Eén van deze kunstenaars is de Arnhemse Merel Jansen (1990). Merel maakt voor de expositie een dubbelportret van Klaas Gubbels en zijn vrouw Heleen Gubbels Blanken, een liefdevol eerbetoon aan beide personen. Tijdens de eerste week van de tentoonstelling komt Merel op zaal haar werk afmaken.

Praktische informatie

Wanneer? Zondag 28 april, woensdag 1 mei, donderdag 2 mei, vrijdag 3 mei, zaterdag 4 mei en zondag 5 mei 2024
Waar? Tentoonstelling Naar eigen hand
Kosten? Op vertoon van een entreeticket voor het museum mag je een kijkje komen nemen.
Deelnemen? Je hoeft je hiervoor niet van tevoren aan te melden; je mag op eigen gelegenheid een kijkje komen nemen.

Dubbelportret van Klaas Gubbels en Heleen Gubbels Blanken (in wording) door Merel Jansen