’t Weeshuis presenteert clubavond in museum

• 14 april 2024

’t Weeshuis  organiseert samen met Museum Arnhem en Luxor Live de eerste Museumnacht van Arnhem op zaterdag 18 mei. Voor deze speciale, zeldzame samenwerking wordt het museum voor het eerst omgetoverd tot een club. Kunst meets clubavond: dansen op vette DJ’s en live-acts, omringd door kunst en met een heleboel Weeshuis-energie.

’t Weeshuis is een community van en voor jonge makers, artiesten en kunstenaars uit Arnhem en omgeving.‘t Weeshuis creëert een ontmoetingsplek om elkaar te leren kennen en te inspireren, om zo je netwerk uit te breiden.

Line-up

De artistieke line-up van deze speciale avond bestaat uit sterren van eigen bodem: Urkel Shounen en Mik Jager & Wafa (B2B), de Rotterdamse sterspeler Lashanti, het Weeshuis-debuut van Hayes uit Amsterdam Zuidoost en – als we het hebben over kunst meets clubavond – de legende Franky Sticks. Daarnaast is er een speciale live performance van Kimono, een tentoonstelling en nog veel meer activiteiten (TBA).

Wanneer? Zaterdag 18 mei, 20.00-01.00 uur
Kosten? €15,00 (early birds) tot €18,50 (normaal) p.p.
Tickets? Koop je ticket via de website van Luxor.